مقالات مهمة
اخبار فنيةسوشيال ميديامشاهير العربمقالات
أخر الأخبار

الهام شاهين : مش عايزاكم تحبوني عايزاكم تحترموني !

وجهت الفنانة إلهام شاهين، رسالة إلى منتقديها والمعارضين لآرائها وتصريحاتها. لقد طلبت بأدب أن يكرموا مسيرتها الفنية والأعمال الاستثنائية التي أنتجتها. وعبرت إلهام عن سعادتها بفوزها بأدائها في الحلقة الأخيرة من مسلسل “الفريدو”. وذكرت أن الدور الذي لعبته كان له الأثر الدائم على شخصيتها، وهو ما ظهر خلال الحفل الذي أقيم على شرفها في مهرجان الإسكندرية السينمائي الدولي.

بمجرد صدور البوستر الدعائي لمسلسلها الجديد “ألفريدو”، أوقفت إلهام الحملة المغرضة ضدها. وكشفت أن هناك “لجاناً إلكترونية” مستعدة دائماً لشن هجمات ضدها. وفي حوار لها مع برنامج “كلمة أخيرة” شاركت هذه التفاصيل…

 أنا عارفاهم من طريقة الكتابة وحفظاهم وحافظة طريقتهم، وبدأو يشتموا احتياطي قبل مايشوفوا ويقلك ست كبيرة وهتحب شاب صغير؟! حتى لو ده حقيقي ليه بتحكموا قبل ماتشوفوا؟.

إلهام شاهين: صعب تكسب كل الناس واستكملت: أنا عارفة أن الهجوم ده عشان إلهام شاهين مش عشان المسلسل وده متوقع، لأن مواقفي لا تتغير ومش بخاف من حد، وأنا صادقة مش بعرف أجامل ولا أنافق ولا حتى جمهوري عشان أكسبه، صعب تكسب كل الناس وقالت أنا مش قصدي أستفز الناس أنا ست صادقة جدًا ماعنديش توازنات، أنا بغير على ثلاث حاجات على الفن وبلدي وديني.

وأضافت: اللي زعلان ومش بيحبني متتفجرش عليا أنا مش بشربك المسلسل بالعافية؟ طيب تتابع ليه المسلسل وبتدخل صفحتي ليه؟ إقلب المحطة، فيه ناس فاضية وماعندهاش شغلانة معنى أنك بتدخل على صفحتي وبتتناقش في العمل يبقى متابعني.، واقول لهم مش عاوزاكم تحبوني لكن احترموا فني

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى