مقالات مهمة
اخبار فنية

تامر حسني يرد بكلمات مؤثره على من سخروا من صورته !

تامر حسني رحلة صعود-1024

 بكلمات مؤثره مليئه بالعتب رد المطرب المصري تامر حسني على الصورة التي أنتشرت له عبر مواقع التواصل الإجتماعي وهو في ريعان الشباب وأكد أنها بالفعل صورته ، وكتب حسني في تدوينة له على صفحته على موقع ” فيس بوك ” أن الصورة فعلاً له وكان وقتها يقلد الفنانين والمشاهير في وقت لم يكن لديه أموال أو والد يحقق له طلباته ويشتري له ما يريد ، مؤكداً أنه تعهّد بنشر تلك الصورة عندما يكبر ويحقق حلمه .

وأضاف أنه ينصح الذين سخروا من الصورة أن يحققوا أحلامهم وينجحوا مثله ، مقدماً الشكر لـ”الشاب الصغير تامر حسني الذي صبر وأصر على تحقيق حلمه وقدم منه رجلا وفنانا وإنسانا اسمه تامر حسني”.

tamer-3

تامر حسني والصورة الحدث

وجاء في نص التدوينة: “وانا صغير وشغلت ناس كتير وفضلوا يتريقوا على الصوره في الحقيقه اني فالوقت ده فعلاً كنت بحاول اقلد المشاهير في صورهم وافلامهم وحركاتهم وبغض النظر عن ان فالوقت ده كانت الموضات شبه كده وانا بقول شبه كده لأني كنت ولد صغير معندوش فلوس نهائي يشتري لنفسه حاجه غاليه ولا عنده اب يشتريله حاجه اصلاً  اللي عايز اقوله اني من يوم الصوره دي وانا حالف اني اتصورها بجد وانا مشهور. الصوره دي بتثبت لأي شاب ايجابي ان مفيش مستحيل واللي عايز يتريق على الولد اللي فالصوره هقوله يارب تنجح زيه. انا فخور بالصوره دي وانهارده بقول للولد الصغير ده انت راجل عشان حلمت بحلم وحققته وبدأت من تحت الصفر ووصلت لحلمك بمجهودك وعرقك وكمان اشتغلت شغلانات كتير فيها شقى وتعب عشان تصرف على اهلك من وانت فالسن ده. شكراً يا ولد يا صغير اصرارك عمل مني راجل انسان فنان اسمه تامر حسني ”.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى